Ćwiczenia dla kobiet

Zajęcia prowadzone przez fizjoterapeutkę uroginekologiczna dla kobiet w ciąży.

DLA KOGO?

Dla pań w ciąży po ukończonym 13 tygodniu ciąży, jeżeli lekarz ginekolog nie wyrazi przeciwwskazań do aktywności fizycznej

Ćwiczenia przygotują cię do porodu przez
rozluźnienie mięśni dna miednicy
zmniejszenie dolegliwości bólowych okresu ciąży
relaksację
Zalety aktywności w ciąży
poprawiona ogólna sprawność i kondycja fizyczna łagodzenie / zapobieganie wielu dolegliwościom występującym w tym okresie korzystne wpływanie na samopoczucie i sen, wspomaganie apetytu oraz przemiany materii poprawiona wentylacja organizmu, która usprawnia funkcjonowanie układu krążenia zmniejszenie lub zapobieganie wystąpieniu w okresie ciąży cukrzycy ciążowej, ponieważ zostaje zwiększona wrażliwość na insulinę komórek mięśniowych i przyspieszony transport glukozy obniżenie ryzyka występowania obrzęków kończyn dolnych i żylaków zwłaszcza u ciężarnych narażonych na siedzący tryb życia zmniejszenie / zapobieganie bólom kręgosłupa, dzięki korygowaniu zmienionej postawie ciała
Zajęcia składają się z

Cel

Celem aktywności fizycznej w ciąży jest przede wszystkim PRZYGOTOWANIE CIAŁA DO PORODU.

PRZYSZŁA MAMO, ZADBAJ O SIEBIE JUŻ W CIĄŻY

ZAPISY

przed zajęciami bezpośrednio w Fitness Club KaNaMa

Zabierz ze sobą!